salji putih

no copy paste

Monday, 13 February 2012

Kasut conteng sendiri , Awesome .

Assalamualaikum semua kepada followers tersayang dan tak semestinya juga kepada followers mana tahu yang takde blog tuh saja-2 datang menyinggah nak stalkers , hahaha bolok . Sorry ah lama dah tak update blog , sekarang baru nak update sebab takde idea . okay sekarang aku mahu tunjukkan sesuatu yang menarik dekat korang , mesti korang suka dan akan cakap kreatif , comel dan pelbagai lagi . kejap aku upload .


Okay nie ah benda yang aku nak tunjuk nie , sepasang kasut mulanya tidak seberapa indah untuk dipandang tapi sekarang sudah jadi tumpuan dimana-mana sahaja kalau aku pakai kasut nie . orang asyik pandang je kasut aku nie . ia buat aku menjadi malu ah . hahaha poyo ! Okay sebenarnya aku nak berterimakasih pada MUHAMMAD SUHAIL BIN MAHYUDDIN sebab die yang banyak tolong aku lukis kasut nie . sayang mu suhail <3 alatan yang digunakan liquid paper , sharpee , water colour tu jer kot . next time nak beli kasut lain dan nak buat lagi . mana tahu kalau dah pandai buat semua nie aku boleh buat kerja sambilan conteng-conteng kasut . hehehee . Okay la semua , sampai disini sahaja pasal kasut . sorry kalau tak paham apa yang aku cerita nie sebab mata aku dah mengantok . okayokay last photo dari aku , kejap nak upload .


No comments: