salji putih

no copy paste

Friday, 24 June 2011

saya suka perempuan itu



assalamualaikum , apesal LOVE sebab aku ade suke dekat seorang budak perempuan , haishhh bukan suke mula2 nye cuma nak menegur die sebagai kawan lepas tu ade brothers nie cakap perempuan tuh cantik jadi try lah mengorat an ! AHAHA okeoke aku mencuba ...

selepas itu berfacebook n bertwitter lah dengan die sampai ke pagi komenkomen dengan die walaupun mengantuk + sakit pinggang stay melayan die !!!!         

HAH , kenape saya letak gambar nie ? sebab PEREMPUAN NIE GARANG GYLER takut saya di buatnya ! satu lagi die lebih suka berbahasa KAU DAN AKU , then aku layan jela KAU DAN AKU DIE tu tapi daalam loghat terengganu lah MUNG DAN AKU , AHAHAHAHA . MUNG GEDIKS aku panggil die . kasar jugak lah berguraunye tp aku follow je angin die dah tahu die mcm gitu !

ecececececece HELIZA pulak yg keluar , PEREMPUAN NIE BERTUDUNG manis pon same seperti HELIZA ,
baru sehari kenal sudah ade perasaaan rindu pulak , bile keesokkan tgk die tak online dah , selalu taknampak die online ! kalau time aku online die offline time aku offline die online , aduhhhh ! selalu bukak profile die selalu search nama die dekat IM chatbox , senyap macam tu je die mungkin die sibuk kot , HUHU
haishhh ! aku nak mintak no telefon die tp takut die cakap aku nie melebih pulak , baru sehari kenal dah mintak no telefon ! takpetakpe kite kenal2 dalam facebook dulu  okeeeeeee ? HUHU   


   SEBENARNYE AKU MALU NAK CAKAP YANG AKU SUKE DIE
sampai sini saje lah KISAH CINTA MACAM GILA BAYANG AKU NIE HEHEHE mcm tak percaya rasa nie !!!!!!!! okeeeeeeeee lah

6 comments:

Syaza Zana said...

Hihihih.. untunglaa.. Sape ? sape ? *sibuk nak twu . :D

lollitastories said...

waaa indera da maju.jap lagi blog ji bertukar jadi blog cintan cam aku nye

indera ibrahim said...

hahahahahahahaahahah . biarlah rahsia :)

Anonymous said...

Saya tau ~ Sherly Holmes right? :D

kaizoku_11 said...

salam singgah ^_^

indera ibrahim said...

wassalam ;)